بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب موجب افزایش امید و نشاط در ملت ایران شد
نوشته شده توسط : sadis

آیت الله 'سیدعلی اكبر قره باغی' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: بیانات روشن و مستدل رهبر معظم انقلاب در حساسترین برهه زمان هشداری دوباره به جهان غرب بود و به سردمداران استكبار فهماند كه ملت ایران داناتر و فرهیخته تر از آن است كه تحت تاثیر هجمه های دشمنان قرار گیرد.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب كه در 22 بهمن و 12 اسفند از ملت آگاه و بیدار ایران سیلی سختی خورده بودند حالا باید به این باور رسیده باشند كه پیوند ملت ایران با رهبری پیوندی ابدی است و تا مكتب اسلام زنده است این پیوند نیز جاودانه و پا برجاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به دشمنان انقلاب و ملت ایران هشدار دادند كه دشمنی با ملت ایران راه اشتباهی است كه در پیش گرفته اند زیرا ملت ایران با این دشمنیها از مسیر اسلام و انقلاب جدا نخواهد شد.

وی اضافه كرد: ملت ایران با اتحاد و انسجام و اقتدار در تمام صحنه ها حاضر شده و دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را مایوس و ناكام خواهد كرد.

آیت الله غره باقی اضافه كرد: سران سلطه تصور می كردند با توطئه های خود خواهند توانست اعتماد مردم را از نظام سلب كنند اما آنچه برای آنها حاصل شد شكست و سرافكندگی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران مقتدر و توانمند امروز به الگوی حركتهای انقلابی در جهان تبدیل شده لذا دشمن شكست خورده تلاش می كند از راه دیگری به مبارزه با نظام اسلامی بپردازد تا شاید بتواند نقش رهبری را از انقلاب اسلامی بگیرد.

وی ادامه داد: سخنان بجای مقام معظم رهبری در زمانی كه دشمن در حال طراحی نقشه ای دیگر است، به آنان نهیب زد كه از هر راهی كه وارد شوند سرافكنده خواهند شد.

آیت الله قره باغی ادامه داد: برگزاری باشكوه انتخابات، جهان سلطه را چنان حیرت زده كرده است كه هنوز از تصور آن عاجز هستند.

عضو خبرگان رهبری گفت: مردم ایران ثابت كردند اسلام در آینده ای نزدیك حاكم بر جهان خواهد شد و تمامی ملتهای مظلوم با تاسی از انقلاب اسلامی استقلال و آزادی خود را به دست خواهند آورد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود ملتی را ستایش كردند كه دست رد بر سینه دشمنان زد و با حضور در صحنه، استكبار جهانی را به لرزه در آورد.

8135/583





:: برچسب‌ها: دریاچه , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: